Dopravné podmienky
Dodacie podmienky
V SOFIEBRATISLAVA (sofiebratislava.sk) sa snažíme, aby bol váš nákupný zážitok plynulý od začiatku až do konca. Každú objednávku starostlivo pripravujeme a odosielame čo najrýchlejšie, aby ste svoje nové kúsky dostali v čo najkratšom čase.
Spracovanie objednávky
Na spracovanie každej objednávky (potvrdenie, kontrola kvality a príprava zásielky na odoslanie) potrebujeme spravidla 1–3 pracovné dni.
Dodacia lehota
Po spracovaní objednávky trvá doručenie na území Slovenskej republiky zvyčajne približne 6–9 pracovných dní.
Vo výnimočných prípadoch, napríklad pri zdržaniach na strane kuriérskych spoločností, colných kontrolách alebo sezónne zvýšenom objeme zásielok, sa dodacia lehota môže predĺžiť až na 20 dní.
Doprava zdarma na Slovensku
Ponúkame štandardné doručenie ZDARMA v rámci celého Slovenska, bez minimálnej hodnoty objednávky.
Sledovanie zásielky
Akonáhle je vaša objednávka odoslaná, dostanete e-mail s číslom zásielky, pomocou ktorého môžete v reálnom čase sledovať stav doručenia.
Kedykoľvek môžete využiť aj sekciu „Sledovať objednávku“ na našej stránke.
Dodacie podmienky a zodpovednosť
Robíme všetko pre to, aby sme dodržali uvedené dodacie lehoty, avšak omeškania môžu nastať z dôvodov, ktoré nemáme pod kontrolou – napríklad sviatky, zlé počasie, colné konania alebo iné okolnosti na strane prepravcov.
SOFIEBRATISLAVA nezodpovedá za:
- nesprávne alebo neúplne uvedené dodacie údaje zo strany zákazníka;
- omeškania spôsobené kuriérskou spoločnosťou;
- zásielky zadržané alebo oneskorené v dôsledku colných konaní alebo zásahov iných úradov.
Zásielky, ktoré sú v systéme dopravcu označené ako „Doručené“, sa považujú za riadne doručené. EMABRATISLAVA nenesie zodpovednosť za zásielky stratené alebo odcudzené po tom, ako boli označené ako doručené.
Zrušenie objednávky
Objednávky nie je možné zrušiť po tom, čo sa začne proces ich spracovania, keďže sú automaticky odosielané na balenie a expedíciu.
Niektoré objednávky môžu byť odoslané už v priebehu 12–24 hodín od vytvorenia, preto často nie je možné zrušiť ich včas.
Objednávky, ktoré už boli odoslané a sú v preprave, nemožno zrušiť ani refundovať, kým je zásielka v tranzite. Ak sa rozhodnete tovar nechať si nezaslať alebo si ho nechcete ponechať, môžete po doručení požiadať o vrátenie v súlade s našimi Podmienkami vrátenia tovaru a vrátenia peňazí.
Dopravné podmienky
Dodacie podmienky
V SOFIEBRATISLAVA (sofiebratislava.sk) sa snažíme, aby bol váš nákupný zážitok plynulý od začiatku až do konca. Každú objednávku starostlivo pripravujeme a odosielame čo najrýchlejšie, aby ste svoje nové kúsky dostali v čo najkratšom čase.
Spracovanie objednávky
Na spracovanie každej objednávky (potvrdenie, kontrola kvality a príprava zásielky na odoslanie) potrebujeme spravidla 1–3 pracovné dni.
Dodacia lehota
Po spracovaní objednávky trvá doručenie na území Slovenskej republiky zvyčajne približne 6–9 pracovných dní.
Vo výnimočných prípadoch, napríklad pri zdržaniach na strane kuriérskych spoločností, colných kontrolách alebo sezónne zvýšenom objeme zásielok, sa dodacia lehota môže predĺžiť až na 20 dní.
Doprava zdarma na Slovensku
Ponúkame štandardné doručenie ZDARMA v rámci celého Slovenska, bez minimálnej hodnoty objednávky.
Sledovanie zásielky
Akonáhle je vaša objednávka odoslaná, dostanete e-mail s číslom zásielky, pomocou ktorého môžete v reálnom čase sledovať stav doručenia.
Kedykoľvek môžete využiť aj sekciu „Sledovať objednávku“ na našej stránke.
Dodacie podmienky a zodpovednosť
Robíme všetko pre to, aby sme dodržali uvedené dodacie lehoty, avšak omeškania môžu nastať z dôvodov, ktoré nemáme pod kontrolou – napríklad sviatky, zlé počasie, colné konania alebo iné okolnosti na strane prepravcov.
SOFIEBRATISLAVA nezodpovedá za:
– nesprávne alebo neúplne uvedené dodacie údaje zo strany zákazníka;
– omeškania spôsobené kuriérskou spoločnosťou;
– zásielky zadržané alebo oneskorené v dôsledku colných konaní alebo zásahov iných úradov.
Zásielky, ktoré sú v systéme dopravcu označené ako „Doručené“, sa považujú za riadne doručené. SOFIEBRATISLAVA nenesie zodpovednosť za zásielky stratené alebo odcudzené po tom, ako boli označené ako doručené.
Zrušenie objednávky
Objednávky nie je možné zrušiť po tom, čo sa začne proces ich spracovania, keďže sú automaticky odosielané na balenie a expedíciu.
Niektoré objednávky môžu byť odoslané už v priebehu 12–24 hodín od vytvorenia, preto často nie je možné zrušiť ich včas.
Objednávky, ktoré už boli odoslané a sú v preprave, nemožno zrušiť ani refundovať, kým je zásielka v tranzite. Ak sa rozhodnete tovar nechať si nezaslať alebo si ho nechcete ponechať, môžete po doručení požiadať o vrátenie v súlade s našimi Podmienkami vrátenia tovaru a vrátenia peňazí.